KAOS

Finns inget annat ord för vad som just nu är..
Har ingen ork, men kämpar.. Det känns som livet är på hold!
Jag vill inte ens börja styra med saker förens efter vi fått lägenheten, det känns som den verkligen kommer starta upp mig igen.
Jobba nu känns piss, har ingen lust att ens tjäna pengar, vilket också syns på lönen ;) Kass lön..
Jag har något att blicka framåt till och det känns bra, antar att alla behöver något att se fram emot för att palla när det är jobbigt.. En olycka kjommer sällan ensam är det inte så det heter?

Majja och Hanna har lagat super mat här idag, Majja får mig att äta kontiga saker!! Som ris med gurka och advokado i och sen feta ost biffar (utan lök för mig). Jag gillart! När vi får ett hem ska vi bila till sweden och köpa mat och lära mig bli flink i köket ! Jag är bäst på pannkakor, det kommer nog från farsan ;)

Owkeeeej September come on !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det något ja kan så är det pannkakor hahaha kram farsan i Hällberga

2010-08-06 @ 16:52:48
Postat av: majja

hittat hit igen. o jaaa de kommer bli så bra. du ska tillomed lära dej lax ;)

2010-08-11 @ 13:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0