Man blir fet av att inte jobba

swim swim.. det är strömt på oslos gator! önskar jag kunde finna ett par gummilöbbar!

Idag har jag vaknat efter att sovit i säkert 12 timmar plus, var rätt utvilad först vid åtta tiden imorse men lyckades ändå sova mer.. Kanske för att de andra sover och att man inte har så stor yta att röra sig på när andra sover.. shittans vad skönt det ska bli att flytta och kunna göra som man vill!

Jag har spenderat pengar idag faktist, som planerat trots massa snor och skallebank.
Det blev två par skor, mjukisbyxor som nu är sjukisbyxor, tre par kalasbyxor som det så fint hette när man var liten, två långa t shirtar, en tjock tröja och så köpte jag inte musse pigg tröjan eller den där spegeln på indiska.
Behövde köpa mig lite glad och det funkade tills jag kom hem igen och får flabb noja med Majja som klär sig som en heronist som tappat stilen, för dom gör visst det, tappar stil. Svårt att tro? Mitt upp i allt läser jag dåliga nyheter.. Vafan är det som händer? Det tycks vara mycket som går snett nu och jag gillar det inte för det finns ingenting jag kan göra åt saken! Det är trist att vara hmm låt oss säga hjälplös?! eller ohörd... äsh vet inte. Om världen bara slutar dumma sig..

Kärringarna drog på fest och jag skrev ett brev medans jag lyssnat på härlig psytrance, Sabrethooth, bra skit!
Så har jag också kollat på Toy story 3 och ätit en jävla massa choklad och glass.. Man blir fet av att inte jobba!! Jag äter fast jag inte känner smak, är inte det rätt dumt? Helt sjukt onödigt enligt mig.

Nu är snart denna grymma skiva slut och jag ska dra igång en annan rulle, tror det blir Alice i Underlandet från Disney.. Jag har liksom Disney timmen här, men sköna musik pauser och lite dans utan marränger.
Någon som har sköna reggae betar att dela med sig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0