morsning

Ingenting har hänt sen sist eller så har det hänt massor, jag har kommit på att jag gillar öl och därför har jag gottat mig lite extra under långhelgens gång ;)

Har jobbat också, faktist tagit på¨mig två extra pass. Fast jag sagt till mig själv att jag inte orkar det så gör jag det ändå. pengar pengar! Jobbade på Blålys igår, när alla studenter inom polis, vård och diverse kommer och visar en sida man helst inte velat se.. Men det var sjukt mycket folk och alla var inte helt mongo !
Var en rätt skön vakt faktist, bara plocka glas och hoppa in för rökare. Tröttare idag då, ligger fortfarande i sängen. Sover sjukt dåligt och på morgonen när de andra går upp så vaknar ju jag med eftersom jag aldrig hamnar i djup sömn. Do know what to do man'. Vill ha en dörr, kunna stänga in mig. Min lilla oas !

Lisa och jag ska spise på Yayas idag, sen kanske det blir en tur till öl och mat festivalen i kuba parken.. Trodde den började imorn men den startar idag redan klockan 15 ! Kanske e spännande. Jag gillar ju öl som jag sa tidigare ! Mina kärringar är inte hemma nu, Hanna gick tidigt och Majja lite senare. Undra vart !?
Jag måste köpa ägg och flingor bäst att dra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0