Ett mission om dagen

hej hopp i natten!
Idag har varit en dag full av energi, i alla fall på jobbet !
Jag har bytt byxor en gång eftersom några tyckte att isbitar passar bra i byxan och nu sitter jag med socker i baken, var riktigt nära att åka i den stora sopptunnan ute på gatan en gång blev iofs doppad halvt ned med bena och har säkert 10 nyp märken. Det är tyfft att jobba natt!
En dag tar jag dom allihop !!

Jag gjorde bort mig i förr går, fast nu i efterhand så var det fan inte så farligt :b Jag har gjort värre saker, men då kändes det jävligt rart för jag var rar. Nu garvar jag åt mig själv, jag är en fylle tönt !! Jag måste göra fler sjuka saker så tänkte starta en ny grej!

Ett mission om dagen!
t.ex Gå fram till en person och säg något fint.
Gå fram till främmande person och fråga om ni inte sågs häromdagen utanför en stripp klubb?
Få gjort det som ska göras!
Sälja 100 öl o 40 irish
klättra upp för ett träd
tävling - motivation - fantasi - energi 
Vad som helst 

Idag var nog mitt misson att starta krig med vakterna, problemet var bara att de var mycket större än mig och fler... Men helt värt de ;)
Igår log jag åt en hora för att se om hon skulle le tillbaka o det gjorde hon inte, senare gav jag upphittade cigaretter till en uteliggare och hon blev skikkelig glad och tacka massa gånger.. = )

Sjuka ideer att ha kanske men det är kul att få för sig saker och sedan våga görat !

Imorn blir det tvätt och sen kanske träffa Sondre med sin flickvän, nu lite entourage innan jag är trött nog till att somna...

whats your mission for this day??

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0