70s show

Att jobba natt har gjort mig as trött och seg, kanske lite med stress också.. Att vara stressad får mig att vilja lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet blunda och hoppas någon löser det åt mig. Men det verkar inte funka. Har varit totalt utan energi idag och bara kost mig framför thats 70s show. Tror jag ska ladda ner alla avsnitt och ta med till thailand för softa hemmakvällar. himla bra ju :) Skulle ha varit på step för 15 minuter sen men blev placerad som trea i kön och tänkte då inte gå dit ens för då är det waaay to much people för att se vad man ska göra och inte ens säkert att jag får komma in i rummet. Att gymma är heller ingen ide, det är också för mycket folk där nu. Jävla skit kan inte alla bara jobba kväll idag o lämna gymmet åt mig!?

tredje avsnittet av 70s show går nu och sen ska vi till solariet. Jobbar eventuellt min sista dag på lördag, o well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0