Ett hello fran Bangkok !

Jahopp da har man gottat sig har i varmen i fyra dagar, om jag har det bra? sevfolgli har jag det !
Vadret ar fantastiskt och shoppingen ar billigare an billigast.
Har bott pa hotellet somligger vagg i vagg med  MBK. Riktigt fancy stalle Princess Panthruwan (?) som kostade som 1000 kr natten. LYX ! Fet pool, tva jacuzzis, bra fukost och riktigt jvala bra service med stadning och frukt 2 ggr om dagen. Stormtrivdes. Att det ssen lag i det stora shopping centret ar en bonus.
Fran Mbk kan du ta sky train eller sky walk till Siam Paragon i foljda av massa fler shopping stallen, Me loove!

Vi var en dag pa en av varldens storsta marknader som kallas chatuchak dar jag drack varldens godaste ISKAFFE med mint smak, ni ska fa se bild pa den sen nar jag har ett battre internet. Den var liksom intebara god utan snygg ocksa! Den har dagen handlade jag pa mig en massa saker som t shirts, linnen, shorts, brillor m.m och kommer hem for att sumera dagen och kommer fram till att jag har gjort av med 400 kr.. haha det ar galet.

At lite kak pa Khaosan road haromdagen, nudlar med kylling 8 kr. Vill man sa kan man leva ruskigt billigt, men jag gillar att unna mig lite lyx ocksa.

Skulle egentligen dragit till Samui idag men vi fann det har otroliga gatu stallet med fullon och psy trance musik som fick oss att flytta fran hotellet till ett halv sunkigt rum bredvid khaosan road. Vi motte ett grymt gift par fran canada och australien som vi hangde med och bytte nummer for att kanske aka och halsa pa dom i deras hem i Bangkok nasta gang =) Efterfest med de thai folk som jobbade i baren blev det ocksa pa ett litet kosligt stalle. Det ar kul nar man hittar thai folk som snackar god engelska =) Vi ska mota upp med dom idag ocksa, Molle har massa musik han vill dela med sig av.

Ska ivag och leta ny vaska ocksa eftersom jag upptackt ett jatte jatte hal i toppen pa min andra. Det ar himla svart att hitta en backpacker vaska i rosa! Jag vill ju ha en som sticker ut. Sa imorgon bar det av till Samui for att antligen fa svalka sig i havet. Ska ocksa mota upp med Micke, Tessan och Niklas tror jag han heter. Nastan att jagsaknat Micke lite grann, Monkey man! Han som kokar pasta och sover hela dagarna!

Gott nytt Kinesiskt nyar och glad norska mors dag (sondag)

Hors nasta gang i Samui da!! Ta hand om er era sma busar !

Kommentarer
Postat av: sara

skulle vara kul med lite bilder :b :)

2010-02-16 @ 09:29:19
URL: http://saaraans,blogg.se
Postat av: Anonym

Kom hit sa ska du fa se bilder !!

2010-02-16 @ 16:00:50
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0