Flyttstädar

Det här skulle då publicerats klockan 3 inatt ;)

Sånt här borde absolut inte människor göra själva om de inte får betalt för det.... Nästa gång skulle jag kunna tänkas betala någon att göra det här, i alla fall när man har så här kort om tid.
Allt är eller SKA vara vitt i vår lägenhet, men det som nu har blivit missfärgat ska skrubbas rent.. Typ ALLA väggar, jag kommer få en Alfred arm. Så stark är jag!

Dagen startade bra med mat på stan och lite kik i butiker. Hämtade upp thailändska visat med så nu har vi som 90 dagar i thailand. No stress. Sen gick den lite halvt utför och vi fastnade rejält. =/

Nu är det bara lite krimskrams kvar som ska med till thailand eller läggas i "det som e kvar" lådan.
Ingen säng har vi heller så det får väl bli att sova i skift eftersom soffan inte är stor nog åt oss båda ;p
Skulle ha velat ta en dusch men den är för ren för att användas nu, haha pallar verkligen inte att skura rent dessa jävla glasväggar om o om igen.

Thailand är nära nu men det är fan mycket slit än.. Torsdag klockan 19 vinkar jag hej då fina snö väder till hej hej vackra sol och hav!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0