Koh samui - lamai

Nu ar vi har, dar vagorna slar och sandkornen har party i min sang.
Vi har mott upp ed Micke, Jonny (ej niklas) och Tessan. Rojde som fan i Chaweng i forr gar, det var galet kul. Kopte helror och dansa pa borden. Tog mig en tur pa den mekaniska tjuren och slog killarna med mina 40 sekunder. Molle slog sjalvklart upp hakan, borde ha sytts men kande inte for att vara den fulla klanten inne pa akuten sa jag lekte doktor och rakadeav allt skagg men fick anda inte plastret att fasta.

Det blev en sen kvall och det kandes dagen efter, jag vet inte om detvar thai mage eller fylle mage men jag kande mig inte sa bra framat kvallen. Mornarna ar ofta lugna for min del, kanns so man inte blir bakis sa lat har, varre pa fullmoon festerna.

Jag har brant mig och kopt solskydd 50 eftersom 30 inte ar nog i den starka solen, snart ar man sa dar frasch man vill vara ! men det ar ingen stress, bara 9 dagar har gatt ju.

hyrde moppe idag och har kort runt och fikat pa olika view points, sjukt javla vackert med turkost blatt hav som pa vissa djupa delar ar mork blatt. Vi ska nog ut pa en dagstur till en liten grann o, nationalparken Ang Thong imorgon.. Om det inte blir fest ikvall, aven John har hittat hit fran Oslo och snart ar vi ett stort gang igen. Pir och Jacob kommer pa sondag och Majja pa mandag om jag minns ratt :) Ska bli kuuul !

Idag skulle vara den dagen jag skulle visa bilder men idag ar ocksa den dagen jag glomde min usb som har ett sant minneskort lasare i sig eftersom de flesta datorer saknar ett sant hal. Sa en annan gang. nu har jag lust pa gron curry och pina colada!!

Hoppsa alla har det bra !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0