Kryp ar val mysigt

Vet ni om att varat favorit place att ata pa har gatan bredvid khaosan har bade rattor och kackerlackor.
Men man far inte vara sa kinkig har, det ar bara sa det ar. De gor den godaste Green curry med Kylling ever!

Satt pa toaletten och sag nagot stort rora sig bakom bamboo vaggen, jag hukar mig ner och far se denna kjempe stora ratta. Igar kvall sag vi faktist valdigt manga rattor och moss vid 5 halv 6 tiden nar vi var pa vag hem.

Jamforde lite Bangkok och Oslo idag med uteliggare och tiggare. Jag tycker att vad man kan se sa har Norge fler uteliggare och tiggare an bangkok. Da ar bangkok en saaa mycket storre stad an oslo. SDa det ar val nastan skrammande att ett sa rikt land har mer narkomaner/hemlosa an en sa fattig stad. Tiggarna ar inte heller lika pafrestande har utan du kan ignonera de flesta for oftast slanger de inte hatten pa dig nar de ser att du inte ar intresserad.

Planet till Samui var fullt idag sa vi blir kvar har en natt till. Vi har kopt en ny dvd spelare sa vi kan gotta oss med film o snask i vart super lyxiga rum for 400 baht (90kr) med en ac som far det att snoa inomhus. Hatar ac jag var seriost bla inatt och idag rinner bade nasa och ogon.. Ni vuxna snackar om att foda barn, ni ska bara veta hur en Sandra mar nar hon ar riktigt forkyld!! Inatt blir det utan AC och hoppaspa ett golv fritt fran kryp.

Kommer sakna vara nyfunna thai kompisar har men vi ar bjudna pa ett houseboat party innan Songkran festen, ut pa sjon med stampidamp musik. Det vore kul !

Nu ska jag over till seven och kopa en toa rulle och om jag nu har tur far hela rullen plats i nasan och jag slipper snyta mig pa hela natten ;)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0