planerat va....

Jag är trött på att packa och jag tycker så synd om mig som måste gå igenom allt det hära. Synd att jag  bara åker om 3 dagar. Jag har fortfarande massa kvar att packa och nu kom en del saker som måste köpas innan lyftet.... haha lyftet ;) tänkte bröst jag, men det var inte så jag menade.

Ska skaffa en portabel DVD eftersom den förra har lagt av och kunde inte visa ÅÄÖ eftersom vi köpte den i thailand och tänkte köpa vår nästa där med men nej vi tar en norsk variant. Sen ska jag köpa vakum påsar som gör att kläderna som ska me inte tar så stor plats. Tadborst skydd vore något också..

Ska adressera mig i Sverige igen, eftersom jag snart är hemlös. Alltså måste jag gå till Posten och Skatteetaten.
På posten ska jag skicka hem den här jävla skit telefonen också för FJÄRDE gången. Kanske några avsnitt true blood till en väl behövande själ med inte så mycket att göra :)

Till banken må jag också för att hämta ut mitt tredje visa kort utifall jag förlorar två.

Imorgon flyttas alla möbler innan jag ska på jobb, hoppas jag kan komma sent !!
Löne pils kan jag bara glömma, please don't be mad.

Tisdag är det städdag. FLYTT städa, vad ska jag tänka på?

Onsdag kommer vår hyresvärd och mäklaren för att besikta lägenheten och ge oss besked om när depositionen kommer in på kontot! Tjatjiing 3 hyror rikare.

Torsdag klockan!? Vafan jag vet inte ens vilken tid jag drar, bra va ! Vet inte vart vi ska bo heller, vill bo på ett rätt fint hotell siam something med pool och hyffsat nära shopping.

Måndag typ? kilar vi till Samui och jag tror jag vet vad jag ska göra för tatto !! haha Majja jag blev hooked på din idé där.. Kan du säga något smart också så jag får en text ! tssss

Väl i samui kommer det rasa in bekanta som MAJJA, saknade Micke, Piir, Jakob, Mattias m.fl Så ska vi på festival ReEarth. Sen blir det Koh phangan, Phi Phi.. kanske Krabi eller Phuket.. Jag vet inte längre men det är inte så viktigt heller när man väl är framme löser det sig liksom.

Woow redan när jag börja skriva om vår start på resan blev jag på bättre humör så nu gäller det att inte lyfta huvudet från skärmen för då blir jag snabbt påmind (huh?) om hur jävla mycket jag har kvar att göra. uää uääääh *skriker som toad i bubblan*

äsh sov gott krabbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0