Dreams

Wow jag är inte bara sjuk i halsen jag är också sjuk i huvet.
När jag somnade inatt så hamnade jag ganska fort på min arbetsplats PUB2 det kommer in två turister och köper varsin lite öl 88 kr och tipsar 12 kr. Därefter conectar dom med 4 äldre gubbar och en gubbe kommer in för att köpa 6 små öl 44 kr styck för 200 kr. Ja tydligen ska det gå ihop i dreamland. först så skummar en öl ut och jag råkar slå stora öl det blir as krångligt med massa brekk och fjern jag är inte smart när jag sover.
Sen när ölen är klara så ska jag dela upp dom till cola "syrliga godisar" flasker i karamell kungens påsar, 6 stycken. När gästen sen kommer för att hämta sina öl så ville han dricka dom här och inte ha dom uppdelat i godispåsar. Rart va?

Sen lyckas jag somna om och vaknar att det är sol och jag är i Eskilstuna bara att Eskilstuna är skit kul och massa scotsman folk var där med, vi hängde i parken och drack carlsberg och sen på kvällen drog vi hem till en kille för att spela tv spel och sällskaps spelet Vem där ? Det stod en fet godis skål på bordet som jag skulle ta när en av dom som spelar tv spel flaksar till högt med kontrollen över min godis skål som jag får helt över mig och alla brister i skratt och jag vaknar upp nu här vid tolvtiden och känner efter godis bitar i byxan..

Nån som kan drömtyda?? håller jag på o bli fet av godis or am im going nutz.

Jag har börjat med slemlösande tabletter som ska hjälpa mig andas om nätterna, fast apotekaren tyckte jag borde gå till doktorn men jag känner inte riktigt allvaret i det hela. Det är ju bara om nätterna och morgonen. Jag tror slemmet börjar bli bättre, enklare att få ut liksom och inte rö brunt. ^^
Men jag ska ändå bara slappa här hemma med Scrapbook och fundera lite över vår nästa resa.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0