Kallt kallare kallast

Det är kallt i norge och jag vet det... oo det snöar !!
Mera snö !!!!



Tredje gången gilt med att hinna till ambassaden, ja för vi missade det idag med.. Denna gång uteblev trikken och det är inte okej !! Vanligtvis kommer det trikkar och bussar hela tiden, bara från mitt hem går det två bussar och fyra trikkar, men just denna fungerade inte som de andra. Annars sitter jag på jobb och undrar om jag gjort något dumt, borde jag kanske vara tyst och gå ovetandes eller var det bara rätt att ta reda på hur det ligger till.
Jag försöker locka till mig gäster och det går faktist ganska bra, av sex personer som just kom in kom fyra till mig hurray vad jag ska fortsätta se glad ut ;)

Men nu ska jag plocka med lite onödigt men ändå nödvändigt, finns alltid något att göra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0