knack knack knack

Hej ! Det här är Niklas från NRK TV licens (flashar brickan).

uhm Hej! (tänker så det knakar) 

(Bläddrar i papper). Är det här Henrik, Sandra och Mikael bor.

Mm det stämmer men dom är inte här nu.

Okej så vem är du?

Karin, jag bor inte här.. (färdig tänkt, LJUG!!)

När kan jag nå de som bor här?

Jaa Mikael är i thailand, Sandra vet jag inte vart hon är och Henrik han är på jobb mesta dels.

O lögnen fortsätter..... Shiet, vad gör man?? Det var lite spännande, haha.

Men varför öppnade jag den jävla dörren!? Jag var orolig att jag sabbat hissen för att jag åkte i den fast man inte fick för att "underhåll pågås" och att det var hiss gubben som hade något att säga... Men nej det var en annan läskig gubbe i hästsvans. Javäl javäl Mamma har missat något i min uppfostran om hur man tacklar tv licensen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra jobbat

2010-01-20 @ 18:12:17
Postat av: Mamma

hahaha..vissa saker måste man lära sig själv det tillhör inte uppfostringen. Jag hade också besök av dom där när jag bodde i Uddevalla, jag fann mig lika bra som du så det kanske ligger i blodet..snabbtänkt du vet. Du är bäst, kram

2010-02-09 @ 00:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0