London

Helt jävla fantastiskt !!
Min pappa ringde just med en försenad julklapp att hämta ut nån gång under 2010 året, en resa till London!!!
Damn !! Jag har verkligen velat åka dit just för shoppingens skull och såklart lär det vara bra party där med.

Wiie Miljarder tack Pappa !!! ♥

Så efter jag kommit hem varm o go från Thailand så blir det att jobba ihop lite cash för en weekend i London!!
Awesome !! Att ta med Pappa var inte på tal om, han lämnar helst inte Hällberga om det inte är för nötterna börjar ta slut i hemmet. För öl får han bergis tag på där i hålan :)

Någon som vore kul att ha med vore kusinen, hon gillar shopping och öl !!
Skulle liksom vara lite kul med en jente tur.

wii jag är så glad och nu efter ett hårt pass på gymmet ska jag smälla kladdkaka!
och för att lindra mina spinning smärtor har jag köpt spinning brallor, ett par tighta pants med något som känns som en mjuk blöja! Ska inviga dom i veckan tänkte jag.

Hej å hååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0