Lördag jaa

Hej och hå !!
Här sitter jag med en just öppnad heineken och den smakar alldeles perfekt -The best beer in the world!
Öl smakar alltid bra efter jobb. ^^
Hade en bra dag på jobb, visade fotboll och kom på mig själv när en gäst frågade hur det gått i en match att jag faktist inte har en aning om hur det gick.. Alltså har jag varit sysselsatt hela dagen på jobb :) Skönt!!
Imorn ska jag med visa fotboll, flera matcher men räknar med att folk är rätt slitna på söndagar.

Igår hade jag en rätt misslyckad middag på Steakers som gjorde att hela kvällen gick till spillo faktist.
Fast det var gott som fan att äta kött, det gör jag alldeles för sällan. Fatta att en köttmiddag går på 600 kr.
Det är typ en halv dag på jobb :p Att köpa kött gör vi inte heller, gillar liksom inte kött som inte är köpt i sverige. Svensk mat kan man liksom lita på.

Idag kanske det blir till att gå o ta en öl någonstans, men kanske inte heller. Känner mig precis inte super taggad.  jobbar kamraterna är på jobb, Majja är på 60 års kalas i sin hemstad och Lisa verkar ha något problem med att ta sig hem till oslo.. hmm. Får se vart kvällen leder...

Leder mig själv in på toaletten nu iaf, en halv liter öl ska spolas ur min kropp.

Adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0