Lyx frisör

Wow första gången på länge jag inte kommer "gråtandes" fråmn en frisör var idag, helt underbart!
Iofs hade jag ställt mig in mentalt på att det kommer att bli kort, för det är vad som behövs. En ny start för ett friskt hår!
Jag glider ner med trikken hoppar av på wessels plass och letar mig in i ett trapphus på akersgate, Bell Etasje ska jag till.. Tror det var så det hette. Blir as hyggligt bemött av en man som vill bjuda på latte, eller vilken kaffe sort jag gillar.. Men jag gillar vann jag :) Lokalen är vit o fräsch, riktigt bra spanfönster också!
Mitt hår plattas för att sedan klippas, tydligen många som använder sig av den metoden nu? Sen skulle det tvättas, det är här den bästa lyxen kommer!! Vi går in i ett annat rum med svag dov belysning, soft musik, rökelser och de bästa av allt en stol som masserar!!! Nu kommer jag på att shit det här måste kosta skjortan men det får det vara värt, frisören verkar ha helt koll på läget och jag kan bolla med mina tankar. När vi sen blåst mitt hår så ser jag att det bästa vore att ta det som vi sparat på längden för att jag vill ha långt hår bara att det såg ju inte bra ut. Allt hår kortades av och nu är det väl typ jämn långt och jag är faktist riktigt nöjd. Jag vhade helst önskat att det var långt men det får bli när mitt hår beslutat sig för att växa.. VÄX FÖR HELVETE!
Jag är så glad att jag äntligen hittat en bra frisör, tack vare Ida, och att hon fick det att bli så bra. Jag har liksom friskt hår nu =) Och allt kändes lyxigt!! och priset blev kun 600 kr :)) Kompis till Ida rabatt haha hon var sjukt trevlig. Jag ska alltid gå dit nu!! Flera såna här frisörer åt folket. Inga snabb malls klipp som stressar sig genom kund efter kund och egentligen inte bryr sig alls om resultatet.

Min beställning från Victoria Secret kom redan idag, allting passade och läppglansen har jag längtat efter sen Florida.. Längtar tills jag kan ta mig tillbaka dit med... Åter till jobb, POKER dags.

Hadeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0