Min nya frukost ovana

tre dagar på raken nu har jag av nån anledning missat munnen vid första klunken av min vitaminbrus.. Why??
Jag har alltså nu slutat klä på mig innan frukost eftersom kläderna blir skitiga efter max 5 minuter.

min plattång har kommit idag så tänkte rusa till posten innan jobb, idag ska jag stå i puben för första gången vid öppning. Men jag tror inte det blir några problem. Så mycket kan det inte bli att göra så här tidigt på dagen. Sen ska jag slappa lite hos Majja på toton innan träning.. aa nu får halsen fan vara nog, kan inte bli en sackosäck för att man är sjuk.

Okej ha en fin dag! Här är det en grå dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har rätt, det är tråkigt de här ju..

2010-01-24 @ 00:33:48
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0