Sjuk



Idaggjorde jag något hemskt och jag har ångest som de två andra gångerna jag sjukskrivit mig. Varför ska det vara så svårt, alla är vi sjuka jag vet ju det. Jag utnyttjar ju faktist aldrig det här systemet som man faktist väldigt enkelt kan göra så jag borde inte få dåligt samvete nu när jag ligger och myser med ett jätte täcke och bra tv. För min natt var ett helvete så nu ska jag återhämta mig. Inatt var det svårt att sova för klumparna i halsen gjorde det svårt för mig att andas och jag hade en jävla svettfrossa att det säkert ligger fiskar och simmar under min säng nu. Men nu har jag vaknat igen för ett tag sen och de värsta klumparna är nedspolade i toan och jag tror jag mår lite bättre.... ska försöka äta lite sen.SVENSK pizza det är vad en sjukling ska ha.

Hej då folkens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0