Strålande sol !

Weei vilken underbar morgon, inge jobb att stå upp till och solen strålar in genom fönstret.. Helt ärligt så vaknade jag upp och tänkte att jag skulle ta på mig min nya bikini och lägga mig på ballen. Men så snart jag vaknat till ordentligt kom jag på att det fortfarande är vinter.. Men med helt fantastiskt väder och löning har vi fått med :D

Till min förvåning så gick jag in på banken och såg att Victoria Secret endast dragit 835 kr av vad jag trodde skulle vara 1300.. Jävligt billigt att beställa därifrån måste jag säga, av dom 835 kr la jag liksom till 20$ extra för express leverans, så egentligen hade det varit ännu billigare men då hade jag fått väntat längre för då skippas det och inte flyger. Men kursen är tydligen så låg att det blev jävligt billigt, tror den låg på 5.4.....nkr. VILKET KAP! Att internet handla är inte så pjåkigt men rätt lätt att skaffa beroenden va?

Just nu är jag på jakt efter en plattång som heter ghd RARE, tror den kan kosta endel men den är gjort för nordiskt hår och allt som är gjort för känsligt hår är jag dum nog och går på för vem vet det kanske stämmer!? Kanske är deras produkter bättre än andras och så ser dom jävligt flashiga ut ,) Jag vill verkligen hålla ett friskt hår nu och då tror jag att det gäller att man använder sig av bra produkter. 

Ikväll sen är det löningspils, jag tror inte att jag kommer att gå All in för jag känner mig inte riktigt kry i halsen.. Varje morgon jag vaknar kan jag inte andas ordentligt för det sitter en stor brun/röd klump som jag måste harkla mig i tio minuter för att få ur. Nasty japp!

Molle åker till sina hemtrakter i KarlstAa för ett besök till Fredrik :). Kommer bli riktigt ensamt, men jag har ju nästan aldrig varit ensammen så det är något jag borde öva på! Värst blir det nattetid, hade önskat att jag jobbade natt då hade jag kunnat dra med mig Majja hem och vi hade kunnat spela super mario. Men nu är det dags vakter som gäller, jävligt skönt !! Så kanske hinner med en pils på lördag också om man inte är allt för pajj..

Gäller att spara pengar nu med så man har råd med en fin semester för det är nära nu och jag har säga upp mig brev att skriva och söka nytt jobb brev ;)

Time to run !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0