Väntar.....

Jahopp.. vad ska man spise idag då?
Sitter egentligen och väntar på att hjärtat ska titta in här i dörren så vi kan äta något.. Majja måste också sluta sitt jobb så vi kan gå och ta en öl... Jag väntar o väntar, kul liv va..

Min hy har annars totalt pajjat igen... Vad fan skerå?! Den var så himla bra för en vecka sen. Men nu är den helt oren typ.. Jag behöver sol !! Kan det vara för att kylan kommit tillbaka!? För jag har inte ätit massa skum mat. Eller jo Chips, det brukar jag inte äta men åt det två gånger förra veckan, kan det ha en faktor i oren hy? För popcorn kan det inte vara för det är något som ingår i min vecko kost! Popcorn gör mig gott.

Äeh nu pallar jag inte vänta mer, måste styra käk :)

Ha dee

Kommentarer
Postat av: sara

det e inte maten som påverkar som mest.. men äter du mkt fett blir ju hela kroppen drabbad då får man finnar. men det värsta är tyvärr att de e ärftligt (jag har ju också ibland)..



sen har jag också läst att man inte ska peta i ansiktet och försöka o inte klämma och så. de känns jobbigt i början men jag tycker iaf de funkar bra! har fått bättre hy sedan jag slutade pilla i fejjan..



kraaaaaaaaaaaam :D

2010-01-22 @ 12:29:30
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0