Vilken miss

Både en och två gånger...kanske till och med tre !

Första missen var tidigt imorse då jag vaknar upp av att jag tror någon knackar på dörren men jag är alldeles för seg att förstå om det gör det... 1 minut senare förstår jag att det knackar på dörren. Molle får öppna och släppa in de män som bokat tid hos oss för att kika på ballen. Två värmlänningar hör jag och Molle trivs med att dom kan snacka samma språk tror jag för det var mycket prat på dom där ute.

Andra missen blir på thailändska ambassaden där vi ska ordna ett visum för vår resa, så att vi inte behöver stressa ut ur landet efter en månads tid. Skönt att inte ha en tidspress!
12.15 har vi tagit oss fram till den så gömda ambassaden på en liten gata vid en skola med för mycket barn!
Vi ringer på, -De e stängt ! Aja vilket jävla skit, vi som gick upp så tidigt och allt.

Tredje missen blev mellan mig och jobbet.. angående vakt skifte, flyttar runt på varje avdelning nu känns det som.

Ja men just en fjärde miss kom jag på här och nu, jag har för andra veckan i rad glömt att gå till banken på lökka och hämta ut mitt nya Bankomat kort.. Med fel person nummer, men det hade visst ingen roll sa surkärringen på banken.. Så nu går jag med tre olika person nummer!? Och snart också bostadslös.. Jag som faktist börjat gilla vårt lilla hem, men seriöst hyran är sjuk. Man kan hitta större för samma pris, så länge det är i schouss eller sentrum.. Jag vill ha nära till jobb, gym och parkhäng !!

Nytt försök med Visum imorgon, klockan åtta ska vi gå upp och jag ska jobba till tre på natten.. Blir säkert en pigg tjej in på små timmarna. tråkigt att inte jobba med Jimmy, vi börjar bli ett bra team tycker jag :) Så bor vi åt samma håll och kan splitta en bulle. Ska inviga mina blöjbrallor på sykkel time, hoppas det blir goare om röva!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0