Weei

Idag har jag varit på Spinning som jag egentligen aldrig har varit något för men så tänkte jag att det förbränner jävligt bra och jag behöver bättra på konditionen. Det gick bra mitt arsle blev inte lika misshandlat som de andra gångerna och jag ska helt klart gå tillbaka igen på sånt pass.

Det är ju BIKINISÄSSONG SNART !!!
Februari till April, jag längtar.... Det är liksom trippelt så varmt som här, auwh jag tror jag smälter.
Det blir en lång ferie och jag hoppas så jävla mycket att Scotsman vill ta tillbaka mig när jag kommer igen, det är nog bara det som bekymrar mig inför resan. Hoppas de kan fylla ut min ställning tills jag kommer tillbaka så jag kan få en ny :)) Jag ska be för det varje kväll innan jag går och lägger mig !! -Käre Olav Thon som sitter på tron.

Berättade jag att jag har beställt från Victoria Secret? ?
Måste ju ha en fin bikini med på resan så beställde två stycken plus annat smått o gott. Seriöst den butiken är ju helt underbar.

Annars har jag läst i tidningen eller haha det har jag faktist inte, jag såg framsidan av VG "världens gång" och det stod 40 MINUSGRADER! Det var det jag såg och jag tror man kan förvänta sig kyla, hoppas bara man kan gå ut på fredag för vi har bokat in lönepils.

And now im tired, sleep tight keep it warm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0