BRUTALT

Vaknade upp inatt ville gråta.. så frikin' ont gör det och det slutar inte. Mitt huvud har skaffat sig migrän ännu en gång. Minns under en jobbig tid i livet tidigare att jag kunde få det ibland men att det också slog ut min syn, tappar perefferi (?) synen helt. Det blev liksom som nån sorts spegel syn!? Nu har jag som tur är inte så, jag har ju varit på jobb fast jag borde luggit (värmlänsktg ord för legat) hemma kanske. Bara att det känns nästan som det gör ondare när jag inte har något att fokusera på. Det är min högra sida som sviker mig så här, vad har man gjort för fel när det smäller sådant?

Receptfria medeciner är inget du hittar här i norge heller, förutom illegala piller på plattan!  Men om man kombinerar två paracett och en annan typ av piller så hjälper det för stunden. Ett tag alltså. Men hur länge ska det pågå, detta är dag nummer två möjligen tre. Tvi !! Må du vara väck imorn för då finns det ingen tid för paus och chill.

Väntar in Hanna som ska få komma in innan jag stänger av, trist med två nycklar på tre personer. Men det funkar och vi jobbar ju allesamans på samma Scotten. =)

Molle var förbi mitt jobb idag och gav mig Polka choklad och Skogaholmns limpa, hur underbart är inte det?! Vid migrän rekommenderas inte choklad men vafan vem kan stoppa mig?? O så mycket annat som inte rekommenderas här i livet, så farligt kan inte något så otroligt gott vara! Jag vet det bättre än internet ;)

Häpp häpp sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0