Nostalgisk svensk hiphop

Ååh vad fina minnen jag har, saknar det som varit och längtar samtidigt till det som komma ska.
Organism 12 - Karlakarl, haha så sjukt att jag verkligen kan hela låten som för övrigt är rätt hemsk ;)
Alla gamla godingar finns på youtube men hur fan kan jag lasta ner dom till min iphone? Jag har inte DC++ längre och vet fan inte vart man hittar svensk musik annars. Förvirrad letar jag omrking på internet, samtidigt som just nu Kapten Röd kör en melodi.. Vart tog egentligen all min musik vägen från förr!?  musik är bra och med min huvudvärk så pallar jag inte se på något, ligger i ett mörkt rum och diggar skön musik och tusan nu kom jag att tänka på mat. Har faktist inte ätit ontlig mat på nån dag nu, endast knäckerbröd. Blir jag hooked på något så blir jag ;) och när man ändå inte känner någon smak så känns det inte lönt att äta något "varmt och gott". Fast nu skulle en toast sitta fint !

Kanske man ska kosta på sig en Samson frulle imorn med kylling och Pesto, Jami!


nu ännu en paracett och förhoppningsvis en god natts sömn.

-Maria går på vägen.... kommer du ihåg!! KUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0