Tjenixen

Jag finns fortfarande, men bara inte här lika ofta ;)
Händer lite väl mycket nu och jag har väl egentligen inte haft tid och ork, det är sommar och efter att varit i Thailand så känns det inte som jag har så mycket att berätta.. För här är det inte lika spännande. Jag jobbar mest, jobbar jag dag dricker jag på kvällen och jobbar jag natt sover jag bort hela dagen. Att gå på gymmet är ingen hit när man aldrig är frisk, tydligen farligt att träna när man är sjuk. Hujedamej!

Jobbig tid just nu faktist, det som kommer att få mig bättre är 1 september. THE day när jag äntligen ska få ett rum, en lägenhet. Tänk att äntligen få packa upp alla lådor, att kunna välja vad man ska ha på sig utan att behöva karva i små stökiga klädeshögar. Livet i lådor är ingen hit och så har jag nu levt i över ett halv år, det suger musten ur än.. Eller ja i thailand var det ju sweet för där behövde du inte mycket kläder ändå.

En tur till Eskilstuna har hunnits med och jag längtar tills jag kan ta mig dit snart igen. Det kommer iofs två stycken stjärnor därifrån hit till nästa helg, lång weekend !! Då jävlar ska det bli.. Sara och Li goes Oslo once again ! Lovely.

Nu ska jag försöka rydda ordning lite här uppe på loftet, Majja tvättar och jag vill att hon ska komma hem till ett dammfritt loft så vi sen kan möblera om. Ingen som behöver ett boende i Oslo!?? Super fin lägenhet mitt i centrum. från September, SUPER bra månad!! Kom o se kom o se



3 stjärnor från Etuna !!


Kommentarer
Postat av: Sara & LI

Woop woop :D Nice det blir på torsdag! Ses då! Vi kommer in till sentralstasjonen halv 3 på e.m. Hör av oss- puss o kram!!

2010-07-26 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0