Boosta det med magkramp

Fem dagars forkylning, en helvetes natt boostat med magkramp och utan mat..
Det ar tur att jag under mina tva timmars somn inatt hade Saaran :)
Dar ar en kompis man vet var man har, aven om hon inte visste det sa var hon har och gjorde mig glad med toast och nintendo wii.. Du ar ett lyckopiller !!

Innan helvetes natten borjade firade vi Molles mammas 25 ars dag med skumpa och shots pa Grabbarna grus. Himla kul !

Nu blir jag sangliggandes over kvallen/natten och hoppas kunna ga ut lite mer imorn an idag. For det ar ett helvete att inte ha en toalett val till hands nar man inte mar bra, tur att poolen pa taket nastan ar helt ode. Bara jag, toaletten och en flytmaddrass. Perfekt nar man ar sjuk !

WEEDS MARATON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0