Delfiner och torstiga apor

tro mig jag gillar Phi Phi island....Det ar en javla party o och med ratt folk kan du inte ha trakigt, just som igar..
Jag och Majja drog till havet for att gotta oss och jag far samma upplevelse som sist, vattnet ar bajs har !! Foarra aret var det helt gront och nu ar det fullt av mini maneter. MILJARDER! overallt... ackligt som fan. Sa vi letade upp Princes pool betalade 200 baht och javligt dyr alkohol for en grym dagsfylla med de flesta vi kanner.. Poolen tar priset ! Jag och Majja hade en dunder dag innan vi drog pa shopping och yes jag har blivit bra pa att pruta, nya ordet heter PLEASE SNALLA! ;)

Idag da, vi var runt 25 personer som hyrde en speed boat och drog ut pa oarna runt omkring. Vi startade pa en liten o med massa apor (inte Maya bay) bebisar och feta apor. Dom drack ol, cola och samson ;) Sa javLa GRYMMA!
Sjalvklart var det massvis med alkohol inblandat vilket gjorde livet annu mer toppen an vad det var, alla var grymma! Vi stoppa pa massa stallen for snorkling i laguner, Bamboo island m.m wow jag gillade det som fan! motte himla kula manniskor och sag massa trevligt. Snorklingen blir battre o battre, ar riktigt sugen pa dykar certificat (?) nu..  Efter bat turen at vi pizza pa Amicos och nu chillar jag har medans de andra sover, blir val nagon ol pa Ban Tai... AVEN om jag inte har lust att sponsra den snikna karringen sa far jag val gorat innan jag ska sova, ar ratt sliten liksom.

Vi blir kvar pa Phi Phi till onsdag iaf sen blir det Krabi/Railey tror jag =)

Ha de bast !! just ja namnde jag alla delfiner som hoppa omkring, det var sott som bara den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0