Hit o dit o dit igen

Nu var det ett tag sen igen, for att jag har inte haft nagon internet lust alls. Nar de andra har internettat har jag last snabba cash i solen eller bara inte haft lust. Ar antligen klar med Snabba Cash och riktigt glad over att det finns en film hemma sen som vantar pa mig! Riktigt bra bok som nastan fick mig att vilja stanna inne istallet for att festa.. Tank den!

Har hunnit vara i Ao nang typ tre dagar, mott upp Molles mamma, man och Larsson. Ridit pa elefanten som helst ville ga i skogen och valta trad. Badat i en varm kalla/vattenfall och en fet emerald pool som naturen sjalv har gjort med sa rent och klart vatten.. vackert ! Hade velat dra pa en Rafting ocksa men det far bli om vi kommer tillbaka till Krabi. Efter Ao nang drog vi tillbaka till Phi Phi igen.. Fan det ar ratt kul dar anda =)
Jag kan nu saga att jag gillar den on ! Iaf om man ar ett stort gang som vill festa och ha kul.. Var en tur till Long Beach med eftersom stranden man kan ga till inte ar sa himla fin sa kan man betalka 100 baht sa far man aka en kort tur till en finare strand. kosligt !

Efter Phi Phi blidde det Phuket och vi bor på aloha Villa, 1400 per natt. Pool pa taket, det ar den som gor det! Ligger just bredvid Bangla road och kanske 300 m till stranden. Har blir vi i alla fall 4 natter och tankte ta oss en dagsutflykt till Similian Islands dar det har blivit klassats som ett av varldens basta dyk rev =) Jag ska banimej hitta en fri Nemo!
Igar blev jag himla brun i poolen sa tankte nog chilla lite med den idag och typ dra pa shopping istallet och bada senare.

Varm upp sverige och Norge at mig for nu ar det lite over en mandad kvar tills jag kommer hem.. Mamma hotta upp grillen och pappa varm vaffel garnet ! weei lat nastan som jag hade hemlangtan, men det har jag inte.. Saknar mina vanner bara.. Majja har ju dragit till Bangkok dar det ar demostration och massa blod pa gatorna. Jag tyckte hon och Micke kunde stanna och ö luffa med oss.




     
Ha en fiiin dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0