Phuket - Railey

Thailandsk kareoke, himla fint.. Belive me! haha ne men dom ar sota, asiater hatar inte kareoke det har jag nu lart mig.
Har chillat i phuket i nastan en vecka nu, less pa det stallet!
Sista dagen vi hade dar drog vi till Similan islands i Anadam sea, wow sager jag! Om ni aker till phuket och ska dra pa tur dra da till similan (som betyder 9 pa malaysiska). Det ar 9 stycken oar som du far aka pa, tva av dom kan du sova i talt pa. Det ar bara oppet 6 manader om aret och ar en nationalpark dar dom forsoker bevara natur och djur. Vi fick inte besoka vissa oar for att stora skoldpaddor har lagt agg i sanden, aauwh! tank om jag fick simma med en skoldis. En Whats up duuuuude fran hitta Nemo. Reven var fantastiska och fargglada och fisklivet var galet. Fiskar overallt ritkigt stora och sma fargglada, dom busade och bajsade as mycket!
Det ar latt min basta snorkling nansin. Florida o Bahamas var annorlunda men ocksa grymt, simmade ju med en Floko dar :)
Sanden var vetemjol! Nasta gang ska jag natta over dar.


Nu har vi iaf tagit baten ifran Phuket till Phi Phi till Krabi och sen till Ao nang och till slut Railey. antligen har! Bor pa Diamond Cave 1000 baht natten. Otroligt fint! Apor i bergen och en javla massa bangkok folk som sjunger!
Har lessnat pa horor och torskar i Phuket, wow gubbar och unga thaior det ar inte sott. urgh!

I railey ar det vackert och efter det har sa ska vi luffa nerat soder. koh ngai, koh kradan, koh muk, ??, Koh lipe, Langkawi och slutligen Kuala Lumpur Malaysia. Fran dar sen ska vi flyga vart vinden bar =)
Har en madan kvar nu och det ar chill som galler.

Nu dor mitt internet sa maste dra, saknar eskilstuna fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0