Picture time

Lat oss saga att vadret har suger idag och jag startade morgonen med en pina colada i poolen, nu nagra drinkar senare med en Mojito pa rummet. POSReGNAR det utanfor, harligt !! Sa vad passar inte battre da an lite foto time. Tyvarr far jag inte in alla fina strand bilder fran Similan island eftsersom vattentata kameran har ett annat kort i sig an ett vanligt SD. ROV! for det ar vad jag egentligen vill visa och var harliga batrip pa 25 stycken harliga partysvenskar som inte hatar sprit. Men here we go


Pa Koh phangan hatar vi inte buckets eller sena kvallar, musik gar konstant och barerna stanger aldrig. Men jag och Majja hade inte alls kul.. JAG VILL ALDRIG MER TILL KOH PHANGAN MED DIG SANITETSPASE! ;)

Fullmoon... Vad finns i den grona bucketen? Kan det vara en Shake...

Ao nang day trip. Thong khlong (?) 40 graders varm vatten kalla i ett vattenfall. bild nummer tva ar som en utomhuspool som naturen sjalv gjort.. tank kalkstensgruvan fast blaare!! =) Beng 10 ar, var elefant som gillar att kasta trad i skogen.


Ewas "25" ars dag firades med skumpa och sang pa grabbarna grus i Phuket.


Railey just nu.. Kjempe koseligt vader !! Snart drar vi annu langre soder ut, koh ngai, koh kradan, koh muk, ??, Koh lipe, Langkawi och sa till slut Kuala Lumpur. Men nu koser vi oss har pa favvo on Railay !!

Skruvat filmtips Shutter Island.. Fan se den !!

Ha dee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0