Lite av Bangkok - Samui


Princess//MBK ja jag alskar Bangkok !

Ute och gar pa skywalken

Vart hotell pa ca en miljon vaningar!

Psytrance gatan bredvid khaosan...


En forbannat mysig airport.

HAAAAVET... Lamai

Chaweng. VIKING BAR

Hah ja ni ser helt ratt

En strand bild fram Chaweng... Det ar vad ni far se denna gang, nu ska det ut och leka i djungeln till san dar psy musik... Min ta har blivit bla efter att ha dansat i ett stort hav av bubblor, men tro mig det var det vart. Jag alksar strand festerna har och fullmoon festen var bara ett stort skratt !

Ha det bast !

Kommentarer
Postat av: sara

biilllder wiiiho va kul:D men VAD ÄR DET PÅ RÖKBILDEN? en röv??? hahaha vaD?

2010-03-05 @ 16:54:14
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha rok bilden ar en sten i havet. sa det ar havet som skvatter upp... kallas Grandma och sa finns det en Grandpa. En Fitta och en kuk :P

2010-03-09 @ 06:05:34
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0