Danskebåååt

Sitter här med en liten tjej som heter Evelina, hon tuggar på mitt läppglans och drar i strumpan sin.

Om nån timma ska jag och Majja mötas för drink nummer ett, en början på måååånga fler. Vippetangen, kan det heta så!? Jag tror jag vet vart båten går ifrån, typ operahuset. Det känns riktigt.

Undra hur dessa båtar är i jämförelse dom vi brukar åka!? full fart hela vägen.. Kommer sakna mina favvo sjökvinnor, Sara och gelica..  Vi kan båtar och hav ;)

Denna gång blir det med Majja, Dag, Kjetil och plus massa andra norska namn!? Men jag känner inte dom och dom känner inte mig......yet! Vi ska ha kul !!

Åhoj !!


Kommentarer
Postat av: sara

partybåt :D hoppas det är trevligt!! fullt ös! nu drar jag till mallis tja hej!

2010-05-21 @ 15:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0