Solen skiner livet suger

Imorse blev jag väckt cirka 3 gånger och vaknade med ont i ryggen. Shit börjar jag bli gammal eller vad??
Igår skulle ha varit en jävligt kul dag men öl och vänner från början till slut men nej igår var den ledsnaste dagen på evigheter. Ända försokte jag att ga ut och komma igång. Vi tog en middag på fridays och två drinkar, efter det ville jag bara hem igen. eller hem o hem, molles mammas hem. Hon är kjempe snäll som låter oss bo här men jag känner att man kan bryta ihop hur lätt som helst på det har viset. Att inte kunna kanna sig hemma, aldrig ensam, inte ha nagon plats att lagga sin mat eller klader, att sova i ett kok.. Jag likert inte alls!

Idag blir det att gå ner pa stan eller var som helst o träffa Lisa, få lite sol och slappa innan jobb. Köpa nickelfria örhangen och strumpor!! Jag har två par strumpor och efter att jobbat i dom luktar dom inte tårta. Fan jag kan inte ens tvätta, för jag vet inte vart mina kläder är!

Jag har hemlängtan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0