Syttende Mai

Kom hem för tre dagar sen, var nära på att missa flyget på grund av predikyr, FBI kort, och Chang.. Allt som är viktigare än att sätta sig på ett plan hem. Blev uppropade ett antal gånger i högtalarna, fick gå express vägen via personalen till vår gate. Under denna tid blev en man skjuten i huvudet och kriget utbröt. Himla tur att vi inte missade flyget igen, kändes lite mer obehagligt i BKK denna gång än förra.
Fredag morgon blev en morgon pils i finland ellerför att vara ärlig var det 3 stora.
I Norge där vi bor i ett kök som delas med 4 personer till plus bebis blev det att ta en REN dusch innan vi skulle möta upp vänner.

Lördag morgon jag vaknar på tok för tidigt och ska bege mig till scotten för att se om man har jobbet kvar, halv vägs dit far jag ett sms som säger -antar att du er klar for jobb ikvall??
sure... nattajobb och utan sömn. 18.oo var jag på plats med 3 red bull och insåg för första gången att jag faktist är brun. Härligt.. Många välkomst kramar fick mig att känna att det har blir en grym kvall.. Det blev det och ett stort extra klirr i kassan med. Var hemme o5 på morgonen, KÖRD!

Söndag en hyffsat stilla kvall på jobbet smockat av nordlänningar och joddlande Samer.. gaah jag pallar inte Same brudar. ae ska ha ae ska ha.... Kan jag be och få tack!

Måndag morgon Syttende Mai.. jag är ledsen!!


Gratulerar Norge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0