B L O S S A

Vaknade upp till riktigt kassa nyheter idag.. Men det finns absolut inget jag kan göra åt saken.
Jag är i alla fall hemma och har lyckats ta igen förlorad sömn jag mår bra !!
Ska ta ett bad nu i väntan på att farsan kommer och sen ska jag över till Emman o hälsa på, long time no see!
imorgon far jag och älin till huvudstaden för lite shopping och sånt som hör till när man åker till storstan, ska bli skoj! Är ju faktiskt hennes förtjänst att jag pallrade mig hit till stan och det är jag glad för. Norge kostar mer pengar när man har ledigt och jag behövde komma iväg.


Har vart och tömt bolaget idag, nya Blossa glöggen kommer med Saffrans smak i år.
Jag minns juletiden 2006 i värmland då smakade jag på den första vita glöggen och fastnade helt för den samtidigt som jag skrattade åt värmländskan i Sunne ;). Gött fölk de där må jag töle om för er !


Hoppas den är lika god som fin..


Kommentarer
Postat av: Sara

JAG DÖÖÖÖR den där glöggen is to die for :) Årets alltså med saffran. Yammiii!

2010-11-16 @ 17:35:53
URL: http://saraseveryday.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet ! jag ska köpa med mig säkert 3 stycken ;)

2010-11-17 @ 11:49:12
URL: http://sunniie,blogg.se
Postat av: majja

jaaaaa, köp med en flaska glögg! minst! ååhh vi borde ha pepparkaksbak o lussebullebak !!! jag köpte med en liter vodka. har redan nallat på den :)

2010-11-17 @ 15:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0