Garderobs häng

En lördag kväll tycker jag att allt fler människor borde syselsätta sig med faktiskt, helst här på O'learys då.
Musiken strömmar där ovan och jag får inte vara med vad jag däremot får göra är att peka vilket håll kissnödigt folk ska ta för att lätta på trycket. Det är väl också ett jobb. Åtminstonde visar folk tacksamhet!
Kompitz har suttit vid min sida men nu dratt tacka vet jag facebook och det som hör internet till.

Jag har en plan inför våren och planen stavas CALIFORNIA.
Äntligen har jag något att jobba för igen !! Känns kast att jobba utan att ha något att spara till, känns liksom lite onödigt. Nu är det nödigt !

Jag har också en veckas plan, tror du att du vet vad det kan vara så säg det nu!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0