Oktober - en månad vi knappt minns

Nu blire åka av.... häng me

Jossan har köpt en läskigt stor öl.



Ett glatt gäng... Jag tycker dom är snälla

Söt Einar hatar inte bacardi razz, det var något vi knappast missade en tidig morgon.

Pingis turnering är som bäst nattetid

Lyckan är total. -Vi har hittat den gyllene drycken CHANG

Det här är min sambo Majja som kör "gissa ordet"

Mattias frågar -Vad innebär autofellatio?

lugn bara jag drack aldrig färgen, har lärt mig av hundens misstag med farlig rödfärg. Det blir rött o luktar dött!



När vitt får färg


Ponyn med guldmanen

Tataaa' ;) Ni får ha åsikter. själv är jag skit nöjd !

Nu börjar det galna.. Varnar nyktra att se bort.

Oktoberfest är något vi i alla fall kan fira här i byn

Ett sansat gäng i ett stort tält med stora öl

Detta är då Adam

Kompitz

Ingen fara. Dag har ett stadigt grepp om ölen

På nio (9) dricker alla !!


Dragspel är såååå Oktober

heeey

Vi har det moro

Sveeeeep Ylle !

Hejja hejja !

Ett skål så hårt att det slutade på Akuten

I looove to dance

En så stor öl får verkligen plats i liten Anna. -inga konstigheter.


This is the Kompitzar

Det är viktigt att sila ölen genom hatten för att inte undgå att få löss i magen


PROSt !


Mattias fastnar med handen i glaset, synd att hon nu får använda diskmedel istället för tvål.

St:anton gubbar vet hur en såg ska föras på scenen i takt med musik

November månad ser lite annorlunda ut ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0