semester.. takk

Wawaawaa. Hur många timmar har man sovit i helgen?? höftar på kanske 10..
Det har varit sjokladfabriken fest efter jobb som fick mig att inse att varför går man inte på fler sånna fester för?
techno o house musik spelades för glada människor. Krogen suger i jämförelse med sånna galej. Tur att Ploppen får med en på skojiga kvällar.
Blev lite sent men av ren utmattning somnade jag rätt bra och var iväg på jobb dagen efter klockan 13 och slutade faktiskt inte att jobba förens 04 tiden där på morgonen. Söndagen var det upp tidigt för att starta 12 igen och slutade efter 00. Tydligt att fotbollen är stor, jävla Zlatan att dra folk när jag hade bråttom hem för att packa och hänga tvätt.

Jag är sliten efter helgen, höfterna stela, fötterna värker och hjärnan hänger halvt med på rutin. Det är nog så här det känns att vara gammal.

Men vet ni vad, jag har efter mycket strul hittat till eskilstuna. Överraskat mamma så hon nästan fick tårar i ögonen.. Kanske för jag skrämde henne ?? 
positiv nackdel är när man är hemma att man äter så mycket att man inte kan sova på magen, jag blev fet på bara nån timma. Tack mutzi mi!
farsan har du luskat ut vad din present är för något? en hint... Det e mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0