Jag lär mig ..


Ölprovning !



Jag har nu lärt mig att Guiness smakar rökt röv med en touch av bränd mandel.

Drinkprovning:



o detta är taget direkt från mina antekningar;
Dry martini -  Fiifan
Manhattan - Värst
Sidecar - värre

Gubbdrinkar också kallad Predinner cocktails.
White lady - ok! (i jämförelse med ovanstående)
Mojito - Mumma !!

Caipirinha - aa om den är söt som tusan
Margarita - Hur fan kan den sälja så hårt i US?
Frozen margarita - litt bedre
Cosmopolitan - Är gay !
Apple Martini - goOod

After dinner cocktails
Grasshopper - Den hade mamma gillat
Mudslide - super
Frozen cappucino - En klar FAVORIT
Pina Colada - Hade lagat den bättre själv.
Irish coffe - Är det ända sättet jag klarar både whisky eller kaffe. fin mix


Jo förresten jag lärde mig något mer.. -Folk är dumma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0