Jag stinker

Jag stinker arbetande kvinna för det är vad jag gjort idag, ARBETAT. Jag blev inringd på jobb tidigare än väntat och jag som precis hade tänkt stänga ögonlocken för lite mera vila.. Nej inge vila men massa skakis kom jag på jobb. Vodka gör tydligen så mot en!
Ett bord på varje station startar jag med till full styrka är kommen, en glad överraskning på jobbet var att vi fick ha NORGE t-shirts på oss. Jag gillar sports t shirts, dom är mjuka och lena! Sen är dom inte beiga utan röda som NORGES flagga förstår ni.
O'learys var nog så fullt som det kunnat bli både utanför och innanför. Det var min första upplevelse av ett stressigt O'learys och jag vet att det kommer till att bli mer för nu är det sport säsong, tippeligan, eliteserien, championsleuge o bla bla bla. Jag kammade hem fetaste notan hittills och känner mig faktist stolt över det. Det är den som gör att jag kanske kommer sova gott inatt av ren utmattning.  Förhoppningsvis har jag lärt mig massor idag också men det får visa sig, är ju landskamp på tisdag igen. Hejja Sweden!
Grattis Norge .


Vi drog ut för att motionera.. stackars Jocke som krascha i trottoaren


Jossan vet hur man cyklar på en norsk bysykkel !!

Japp jag borde egentligen ta en dusch min arm påminner om något från filmen Memento men att mina fötter stinker kan jag nog somna med, dom är liksom rätt långt ifrån min nos. Ja det får bli imorn, nu blire movie!

hade'


Kommentarer
Postat av: Sara

BLOGGARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

2010-10-19 @ 20:41:57
URL: http://saraseveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0