Nattainlägg

Ett litet inlägg så att min pappa fortfarande vet att jag finns här i cybervärlden :)
Jag har precis kommit hem från jobbet och en lätt after work sådär 04 med taco och brus, det har varit en super kväll faktiskt och jag har varit på skikkelig godt humör kvällen igenom !! 
Upptäckte när jag tvättade bort sminket att vattnet blev helt rosa så jag ser mig i spegeln och visst är det blooooood som kommer. Halloween blodet droppar ur min näsa!

Tänkte visa er bilder från Oktober fest och Hejdå Angus fest men attans att kameran ligger i den obyggda garderoben i hallen och jag sitter i sängen. Way to far away! Jag har också lyckats tappa linslocket till en digital kamera.. Way to go girl! Måste lämna in min rosa kärlek på expert doktorn.  

härligt nu är mitt papper inte längre rött och jag kan äntligen gå till sängs, ska fan strax upp o jobba igen. Ska pyntas till en liten djävul halloween till ära. Hoppas jag får komma av i tid för en öl och en sväng om på golvet med spexade människor ! Har ju insett att det inte är någon ide att vila för att bli frisk för det sker ändå inte.

Ha de !  

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack nu vet jag att du lever, kram

2010-10-30 @ 23:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0