En banan..

hmm.. skrev egentligen något här redan när jag satt på bussen men det tycktes lämnas kvar någonstans i oslos cyber värld. Nu har jag äntligen kommit fram i alla fall, 23.00 gick bussen och 4 timmar senare satt jag som en isglass i en busskur i väntan på mamma i gnälliga Ööörebro.  

När jag klev på bussen och satt mig till rätta så vänder jag mig om och ser hur en kvinna och man reser sig upp, tull kontroll helt klart ! Kvinnan gick förbi men mannen stannar vid mig ENDAST mig, det måste berott på mitt smutsiga hår.. Vem är han att döma? Han flashar skylten och ser mig djupt och allvarligt in i ögonen. Fan det har jag svårt för, undra om han såg något intressant? Han frågar om jag är norsk eller svensk o jada jada sen frågar han om jag har något att deklarera och jag svarar nja en banan kanske? Nöjd med mitt svar önskade han mig en god tur och så var han borta..

Min tankte med smutsigt hår och arbetar fötter var för att ingen skulle sitta bredvid mig och det funkade, var säkert min förtjänst att hela bussen var så gott som tom =) Sen vet jag att det finns ett badkar här hemma som jag ska använda varje jävla dag nu !!! tjohoo

Dags att försöka vila ögonen lite, det är värt ett försök. Imorgon finns saker som borde uträttas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0