Grönlands bo... där blondiner är unika

Tänka sig att man äntligen har lyckats flytta, efter 8 månaders hemlös tid har jag funnit mitt krypin med Majja. Frugan. På Grönland med endast 5 minuter cykelväg till jobb, om vägen är fri annars 2 minuter extra för att trögt folk ska gå framför min cykel. Plingan går i ett! Man kan vara en aggresiv cyklist också.
Helt klar med flytten är jag inte, det står fortfarande en garderob och diverse prylar som väntar på mig i källaren 1 minut härigfrån. Jag har gjort min flytta så gott som helt själv med hjälp av en tralla och en vaktmästare som puttat på i uppförsbacken. Hygglig fyr som inte kan mer än två norska ord.
-
Lägenheten vår består av 2 sovrum, öppen stue o kjökken. En fet balle och en liten mindre balle som hör till mitt superium rum! Statoil endast 1 minut härifrån, 100 kebaber bara runt hörnet och en himla massa människor som snackar på flera främmande språk. Det föles så bra, som burknissen sa efter han lagt burken på pant.

Min födelsedag gick åt pipsvängen, inget firande i det hele tatt. Nån öl, träningsvärk, svett och upp packning. Bättre lycka nästa år. Molle har kommit med två super presenter åt mig, han är fantastisk ^^,

Det har visat sig att jag har en dold talang i Boule.. Jävligt kul sport som ska blandas med pernod, öl och arbetskamrater. Lätt att jag ska bli pensionär när jag blir stor! 



 


Kommentarer
Postat av: sara

BIIIILDER!! :D

2010-09-07 @ 19:23:59
Postat av: Anonym

Min Kamera e fuckt =(

2010-09-15 @ 15:08:41
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0