Heroindäckat...

...just vad jag gjorde mitt upp i klädes sorteringen bland strumpor och trosor. Vakna upp att det blivit lite kallt med en strumpa runt halsen.
Det är tufft när man tvingas upp för ett möte klockan ÅTTA på morgonen, fick frulle då och det är mer än vad man någonsin fått på scotten. Av alla möten vi haft där har jag fått EN pepsi max.
Det känns som O'learys kommer bli bra, lite stressande är det att börja på nytt jobb med nya kollegor, mer att göra och helt andra tider. Timmarna känns som dom kanske blir mindre men det får bara visa sig på första lönen.
Efter mötet så bar det av till IKEA med jossan, Jessika och aooo shit vad var hennes namn nu igen T? någe kanske.. Åt köttbullar och köpte toa borste. Köpte en juice också.
Nuuuu när jag vaknat och städat klart mitt rum dammsugit och sånt nödvändigt förtjänar jag nog en öl på någe billigt hak.. Jag har tydligen jävligt kasst med pengar den här månaden. Glömde alla mina miljoner i mammas kökskåp.

Har bilder från en jävligt lyckad lördag där det blidde raggar fest samt reggae fest. Men dom får ni glutta på en annan dag för nu är det dansa med tvättmaskinen i duschen som gäller.

Ha dee

Kommentarer
Postat av: sara

Wiie de va skoj i helgen, alltid med dig sweetie :D hoppas vi ses snart igeen!

2010-09-29 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0