Hipp hipp hurra bästa Mamma !!

Idag blir mamma stor och stark, äntligen bara 15 år kvar till pension efter massa slit i det tuffa livet. Jag själv känner inte att jag varit en större börda, en lugnare och finare dotter går det nog inte att finna. Tillsamans är vi oslagabara ;)

In this very morning stressade jag upp strax innan tio och tvingade på mamsen kläder, visste liksom att besök skulle komma klockan tio och precis när kläderna var på och hon kommit ner för trappen så knackar det på dörren. Med en gnällig röst står en fint pyntat lady utanför med tårta och kollegieblock i handen och frågar Är det du som är Marie Sandströööm. -Ja thats me 50 bast va !!

Så det blev en tårtfrukost.. Hatar att princess tårtor bara består av marsipan och grädde. Det lilla goda får man liksom leta sig fram till och sen är det bara slut.

Händelserik dag igår och det visas med bilder..


Helene har vart och saxat i mitt hår..

Jag bakar på Mammas näsa

Koncetration.

Så gör vi

Och så gör Moster S

Menshunden som kan vara världens sötaste.

Grillad !!

En helt perfekt bild. Fotograf Josefin Sandström

Mercan

Hon kanske hade lite mer pli på pållen


Se så fin tårta kurren kom med !!

Även jag fick paket igår, CHARADER !!
På ett av korten står det så här,

ADJEKTIV:
bitchig
PERSON:
hund
VERB:
flänger runt
SUBSTANTIV:
en bimbo
BLANDAT:
och biter sig själv i svanesen
FRAMFÖRANDE,
under hela charaden:
ha alltid en hand i golvet.

shit det kommer bli sååå kul, måååånga tack Sara!! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Wooop wooop de blir nog skoj o spela :D Kanske prova imorrn? Vi kan vara här iaf!!

2010-09-23 @ 21:17:38
URL: http://saraseveryday.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tar med det !! Fast morsan lovar oss mat på Rudolfo om vi vill, han har ordnat fest för henne. Hon tyckte glada sara kunde komma haha

2010-09-24 @ 00:02:02
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0