Lucky me !

Fuck vad jag har tur, Olearys blev min räddning att faktist inte gå arbetslös nu... som typ 20 andra stackars har blivit. Jag har nog aldrig haft ett jobb som det här jag har nu och jag gillar ju det som fan och det är knappast för gästerna jag gör det... Det är för att vi alla kollegor har det så himla bra ihop, men det är över.. Trist som fan. Har nog heller aldrig jobbat på ett ställe där man fått se så många personer få sparken. Sjukt !
tycker synd om de som drabbats hårdast.. Sorgligt.. Blir inge mer gossip hörna!!

Efter en skum dag på jobb igår bar det av för att dricka öl, det blev på makkaniska denna gång, rätt utanför hemmet vårt =) Flera kom och joinade och vi hade ett litet nach hemma på ballen igen, det är där det skjer ;) bra kväll, rätt lugn kväll fast ändå inte.. Mera hemmakvällar, jag vill ha meeeeeeeeeeeeeeeer av allt !!

På jobbet idag kändes det som att jag gick o gick o gick... en evig dag som inte gick för fort mina fötter ska få sova inatt det är dom värda! Jag själv lär titta in i väggen, den kan bli intressant om man har fantasi!!

Natti natti


Kommentarer
Postat av: sara

Oj hur måånga blev sparkade egentligen? Tur att du har olearys då :D puss

2010-09-18 @ 08:55:38
URL: http://saraseveryday.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa helt sjuk galet!!

2010-09-18 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0