Var inte ledsen stora kvinna

Andra dagen i tuna och faktist är inte den här staden så kul som sist, folket är gråare och inte så aktiva som sist.
Jag har inte fått gjort det jag borde heller förutom träffat en viss person och ordnat med lite nödvändigt skit.. För det var skit =) Trevlig fika sen då KÖTTBULLE MACKA.

Morsan och jag har åkt till tuna och jag har nog hittat ett par snygga stövlar att lägga mina svåruttagna slantar på. Bank kärringen tyckte inte om mig och mitt kort även fast jag sa att hon var fantastisk?? Hallå jag slog på charmen men hon hatade mig från första stund, tror hennes kärleksliv går åt helvete. Såg sån ut hon var grå, sur och hade inte den mest smikrande kropp jag sett. Förstå att hon var bitter. Mitt kort som nästan är av på mitten var som att jag inte behandlat hennes barn med största försiktighet, men jag menar på att det faktist funkar ÖVERALLT i oslo men inte någon stans här i byn. Det är inte mitt fel att allting är annorlunda här. Livet kommer en dag bli bra för dig med stora kvinna - Put a sm:)e on your face !

Köpte mig en regnjacka som inte är vattenavvisande men den ska tydligen funka under ett paraply !! -Värt.

Denna stad är annars sjukt kall och jag vill mest spendera min tid bakom ratten med stjärtvärmaren igång och skön dunka dunka musik. Imorn ska jag och kussefin visa våra kunskaper i bullbakning inför morsans 50 års dag. Efter det ska vi ut och rida på toto hästen, det kommer bli galet. Han är stor och vit !
Sen blir det mat och bowling med Älin, Phjalle och kussefin.. Hoppas Saran pallar sig ut för en liten öl också ;)

Ska försöka att komma ihåg vad jag är här för också.... som var komvux, de där och så mammas stora dag. Vad skulle du ge din morsa i present?? aa visst jävlar farsan ska bjuda på pancakes nån av dagarna med, mm MM mm!

Kommentarer
Postat av: sara

ångrar att jag tackade ja till o jobba massa extra nu när du e här!! men jag e fri i helgen i alla fall :D

2010-09-22 @ 08:14:56
URL: http://saraseveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0