Summertiiime

Jag känner att jag behöver muntras upp efter allt detta jobbande och regn... OSLOS VÄDER ÄR HELT SÄMST!
Precis nu har jag bokat flyg till festivalen jag ska på i Belgium, längtar helt sinnes till den. Ska studdsa gropar i marken till ljuvliga toner !
Igår bokade jag också Foo Fighters biljett, eller Emman gjorde åt mig för jag var fast på mitt 17 timmars arbetspass jag faktiskt klarade trots sömnlöshet ;) Jag, Emman och Immen åker till storstan o härjar den 22. Awesome!
Det här ska bli en bra sommar och om vädret fortsätter så här så får jag bara spendera all min lediga tid utanför norge.
Farsan då, vad sker på 50 års jubileumet? Jag kommer nästan hem i tid.. Sandström är inte ett släkte som helt kan passa tider men med 4 dagars försening borde väl inte vara helt för tokigt?
Nu knäckerbröd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0